Obchodní podmínky
Obchodní podmínky Easy Wedding s.r.o., se sídlem: Brno, V Aleji 288/25, PSČ 620 00, IČO: 24685542 a Easy Wedding Service s.r.o., se sídlem: Brno, V Aleji 288/25, PSČ 620 00, IČO:08971714 (dále jen dodavatel)
1. Pravidla půjčovny dekorací, objednávky obřadů a služeb, úhrady, výdej a vrácení dekorací
Veškeré objednávky jsou považovány za závazné až po uhrazení stanovené zálohy a potvrzení zákazníkem (dále jen objednatel) požadovaného termínu ze strany dodavatele. Dodavatel si vyhrazuje právo objednatele telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.
Doručení každé objednávky je po odeslání potvrzeno e-mailovou zprávou, ve které má objednatel poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů. Tato zpráva není přijetím Vaší objednávky. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně kontaktujte dodavatele.
Nájemné za dekorace je splatné nejpozději při převzetí pronajatých věcí. Objednatel odpovídá dodavateli za poškození a opotřebení dekorací jejich nesprávným užíváním.
Před osobním převzetím dekorací budou objednateli dekorace předvedeny, že jsou funkční a prosté vad, a dále bude objednavatel seznámen s pravidly pro zacházení s dekoracemi.
V případě nevrácení, zničení či poškození dekorací je objednatel povinen způsobenou škodu dodavateli nahradit, a to v plné výši hodnoty zničeného zboží. V případě ztráty či zničení zboží je cena stanovena za jeden kus a to následovně:
- potah (roztržení mimo šev, propálení, nadměrné znečištění, které nelze chemicky odstranit) 300 Kč
- ubrus kulatý o průměru 300 cm – 1 800 Kč, 330 cm - 2 000 Kč, 270 a 280 cm - 1 500 Kč,
- ubrus bílý hranatý – 550 Kč
- ubrus šedý hranatý – 1 000 Kč
- šifonový voál delší než 1m – 600 Kč
- krajkový voál - 450 Kč
- multon – 1 300 Kč
- mašle – 100 Kč
- za každý 4tý metr skirtovacího materiálu 2 200 Kč
- látkový ubrousek – 80 Kč
- kulatý stůl o průměru 200 cm – 4 500Kč ,150 cm a 180 cm – 3 700 Kč, 120 cm – 2 500 Kč, 80 cm – 2 000 Kč
- bistro stolek – 3 000 Kč,
- hranatý stůl o rozměrem 180 x 80 cm – 2 300 Kč, 150 x 80 cm – 2 000 Kč,
- židle Tiffany - 1 500 Kč, podsedák na židli - 350 Kč, židle Louisa nebo transparentní 2 500 Kč
- bílá kožešina - 350 Kč
V případě ztráty či zničení neuvedeného (ostatního) inventáře výše, bude dodavatel účtovat trojnásobek z ceny půjčovného.
Objednatel nesmí dekorace upravovat či opravovat.
V případě prodlení s vrácením dekorací je objednatel povinen zaplatit dodavateli smluvní pokutu ve výši 1000 Kč za každý den prodlení.
Kauce bude objednateli vrácena po vrácení a zkontrolování dekorací.
Dodavatel je oprávněna si náhradu za ztrátu nebo poškození dekorací, smluvní pokutu nebo storno poplatek započíst oproti složené záloze.
Objednatel je povinen nahradit škodu, které způsobí třetí osoby, v místě obřadu. Tuto škodu se zavazuje zaplatit dodavateli do 3 dnů od jejího vyčíslení.
Osobní výdej dekorací je pouze v Brně v sídle nebo na adrese dohodnuté předem a ve dnech a hodinách stanovených v potvrzené v objednávce. Pokud objednatel zvolí možnost zaslání zboží, bude k objednávce připočteno příslušné poštovné.
Při vyzvednutí dekorací předloží objednatel: objednávku, doklad o zaplacení zálohy. Dekorace jsou vydány po uhrazení doplatku celkové částky a složení vyměřené vratné kauce. Dopravu si v případě osobního odběru objednatel zajišťuje sám.
2. Storno podmínky pro objednávky svatebních obřadů a služeb, zapůjčení dekorací
Storno podmínky se vztahují na zrušení rezervace svatebních obřadů, zapůjčení inventáře a objednávky souvisejících služeb učiněné mezi objednatelem a dodavatelem. Storno poplatek je vyčíslen na základě celkové výše objednávky, nikoliv z výše případné zálohové platby.
V případě zrušení objednávky, u které byla již provedena zálohová platba a dle storno podmínek je výše zaplacené zálohy nižší než samotné storno z celkové částky, je objednatel povinen poskytovateli daný rozdíl uhradit do 5 pracovních dní od zaslaného vyúčtování.
Dodavatel je oprávněn účtovat storno poplatky u individuálních objednávek obřadů, služeb, pronájmů prostor a zapůjčení dekorací podle níže definovaných bodů.
1. Uhrazené zálohy jednotlivým subdodavatelům specifikovaným dle stanoveného rozpočtu – storno poplatky ve výši 100 %
2. 180 a více dnů před termínem svatebního obřadu a hostiny: 0% storno poplatek
3. 179 až 120 kalendářních dnů před termínem konání svatebního obřadu a hostiny: storno poplatek ve výši 30% z celkové dohodnuté ceny dle stanoveného rozpočtu
4. 119 až 60 kalendářních dnů včetně před termínem svatebního obřadu a hostiny: storno poplatek ve výši 70% z celkové dohodnuté ceny dle stanoveného rozpočtu
5. 59 až 21 kalendářních dnů před termínem svatebního obřadu a hostiny: storno poplatek ve výši 90% z celkové dohodnuté ceny dle stanoveného rozpočtu
6. 20 a méně kalendářních dnů před termínem svatebního obřadu a hostiny: storno poplatek ve výši 100% z celkové dohodnuté ceny dle stanoveného rozpočtu
Storno poplatky se vztahují na potvrzené písemné objednávky (e-mail, dopis) včetně telefonicky provedených změn. Zrušení objednávky svatby lze provést ze strany objednatele a dodavatele lze pouze písemně (e-mail, dopis).
3. Ochrana osobních údajů
Dodavatel potřebuje znát některá osobní data objednatele. Respektuje soukromí objednatele, a data chrání před zneužitím. Od objednatele fyzické osoby požaduje tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou adresu trvalého pobytu, případně poštovní adresu, telefonické spojení, emailovou adresu. Pokud je objednatel právnická osoba, uvádí název, adresu sídla firmy, IČ a DIČ.
Údaje o nákupech, reklamacích a další činnosti objednavatele v internetovém obchodě mají důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji. Všechna získaná data jsou chráněna před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o objednateli, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb.
Objednatel po obdržení zpracovaného rozpočtu dodavatelem hradí zálohy s tímto spojené a souhlasí s uvedenými obchodními podmínkami. Změny v rozpočtu a jeho případná storna se řídí bodem 2. výše uvedených obchodních podmínek.
Dodavatel si vyhrazuje právo na změnu výše uvedených smluvních podmínek
Smluvní vztah mezi dodavatelem a objednatelem je řešen smlouvou podle paragrafu dle § 1746 odstavce 2 Občanského zákoníku a § 2430 a násl. Občanského zákoníku
Dodavatel si vyhrazuje právo na změnu znění smlouvy